• ベストアンサー

翻訳をお願いします

私の希望はKenjiを日曜日の朝から、月曜、火曜、水曜、木曜を引き取ることです。もし、最悪 Johnがそれを了解しない場合は日曜日、月曜、火曜、水曜でもいいです。それでも裁判官がフェアでないとダメと言った場合は今までどうりの一週間交代でいいです。 そしてクリスマスは五日間は毎年交代。 月々 Johnに200ドルの食費代を支払って欲しいです。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.1

I demand that I have Kenji in my custody from the morning of Sunday until Thursday night (i.e. Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, and Thursday). In the unfortunate event that John does not agree, I am prepared to concede to John, Kenji's custody over Thursday. If my demand is not met by the court, I will live with the current arrangement of having Kenji's custody every other week. As for the Christmas season, I demand to be awarded Kenji's custody for a period of five days every other year. I also demand that John pay 200 dollars every month to cover meal costs. [注]「希望」を「要求(demand)」に変えてあります。

mariebb
質問者

お礼

回答ありがとうございました。 本当に助かりました!!!