• ベストアンサー

私が住んでいる家の写真を送ったら

私が住んでいる家の写真を送ったら There is no snow at your place yet? と返事が来たので、 『雪はもう降ってるよ。この写真はネットに掲載されてた写真だから最近のではないの(雪は写ってない)。』と言いたいです。 『』の中の日本語を英語に翻訳して下さいm(_ _)m

noname#253472
noname#253472
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.1

We have snow for sure. It's just that this photo was taken from a series of pictures posted on the internet a while back (therefore not showing snow yet.)

その他の回答 (3)

noname#236835
noname#236835
回答No.4

It's snowing now. The photo was taken in a warmer season.

• okok456
回答No.3

Google翻訳 https://translate.google.co.jp/?hl=ja#view=home&op=translate&sl=en&tl=ja を利用すると [ The snow is already falling. This picture is a photograph posted on the net, so it is not recent (snow is not shown). ] お節介ついでに 私なら「送ったのが秋の写真だからね、今は雪景色だよ。」 [It is a picture of autumn that I sent, now it is a snow scene.] と、家周辺を撮影し送ります。

• SPS700
回答No.2

We have snow now. The picture on the net was taken before the snow.