• ベストアンサー

英訳してください。

当店で購入されたものはまとめて免税手続きができます。 関西空港へは南海電車か空港バスで行って下さい。 地下鉄で関西空港に行くことはできません。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

For all the items you purchased at this store, you can get a single tax-free certificate. To the Kansai International Airport take either a Nankai Dentetsu train or an Airport bus. The subway trains do not go to the airport.

noneya7
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます。参考にさせていただきます。