• 締切済み

PCの画面がチラチラする。

jack310217の回答

回答No.2

Plan A.:You could try to unplug the newly-installed memory and restart your computer. Plan B: If plan A fail to solve the problem,reinstalling the windows 7 is a good way after you unplug the newly-installed memory.The you should reinstall the graphics driver.If the problem has been solved,you could try to install the new memory. Plan C:Ask for help from after service if the plan B can't work.

JIN2418
質問者

補足

私は日本人で無学の為に英語で回答されても分かりません。 翻訳ソフトで何となく分かりましたが・・・ 何れにしてもドライバー関係やインストール云々ではないと思いますよ。 BIOS設定画面でも画面が乱れてるんだから。