• 締切済み

英訳をお願いします!

2015724の回答

• 2015724
回答No.2

ブログの更新でしょうか?ちょっと分からなかったので、適当にブログにして 英訳案を書いてみました。ネイティブではないので、ちょっと直訳調ですが。 参考になれば幸いです。 Hello, everyone! Long time no see ! Still do you rember me? Sorry, I could not keep update my blog. Why ? Because I was so busy with studying for the entrance exam and for some school events, so I could not draw a picture at all ! And sorry for the late reply, too.