• ベストアンサー

英訳希望

こうしてあなたとメールで話せるだけでもとても嬉しいのことなのに、会うことができたなら、それは人生で最大の喜びとなるでしょう。それから先もお互いに有意義な関係が続くことを希望しています。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Nakay702
回答No.1

I'm so happy to be able to talk with you by mail in this way; and besides, it would be the biggest delight in my life if we could meet. I'm also hoping our meaningful relation to continue each other from now on.