English Translation Request

このQ&Aのポイント
  • Please translate the following text into English.
  • I would like an English translation, if possible.
  • Could you please translate this into English?
回答を見る
  • ベストアンサー

英語に訳してください。

英語訳をお願い致します。 「わたしのEメールアドレスは xxxxx です。 PayPalで支払う際に、私もあなたのEメールアドレスが必要ですよね? それから、ご質問の答えですが あなたのチョコレートは カタログの中でも最も美しくユニークに感じました。 写真をみた瞬間から、私はもう他の商品はもう目に入らなくなってしまいました。 古代遺跡からの出土品のようにも見えるし、何かのアート作品のようにも… こんなにオリジナリティーに溢れたチョコレートは見た事がありません。 カタログで あなたのチョコレートを紹介したバイヤーは、 『今回いちばんのオススメ!デザインだけじゃなくて、味も完成度が素晴らしい!』 と言っています。 沢山のチョコレートが存在する中で あなたのチョコレートに出会えた私は とても幸運だとおもいます。 そしてさらに アメリカのお店から チョコレートを送っていただけるなんて 本当にしあわせです。 あなたのご好意に心から感謝しています。」 ーーーーーー 以上です。 長くて申し訳ないのですが、英訳をお願い致します。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • nolaneco
回答No.1

My Emai address is xxx. Could you tell me your EmaiI address, too? It will be necessary when I pay by PayPal. As the answer to your question, I felt your chocolates were the most beautiful and unique. Since the moment I saw the picture, other chocolates had gone out of my glance. Your chocolates look as if mysterious articles from an ancient monument and look as if an art works... I have never seen this kind of chocolates fulfilled with originality. A buyer introduced your chocolates in the catalog writes “No.1 recommendation for this time! Excellent not only in the design but also the taste!” I feel really lucky to have met with your chocolates while there are a lot of chocolates. I am also happy that you will send the chocolates from your shop in the US. I thank you from the bottom of my heart. こんにちは。昨日回答したものです。 あちらの方も喜んでおられるようですね。 もし目にとまったときはまた訳したいと思います。 もし見逃してしまったらごめんなさい。

keikiii
質問者

お礼

何度も助けていただいてありがとうございます! 思いがけずあちらからグイグイ質問してくるので焦ってしまいました。 おかげさまで、きちんと返事を送ることができてよかったです。 本当にありがとうございます。