• 締切済み

英訳をお願い致します。

以下の文の英訳をお願い致します。↓ •初めは慣れない仕事ばかりで残業する日が多くなるかもしれない。効率良く仕事をこなせればと思う。 •横浜も良いと思います。おしゃれな場所だと仕事のモチベーションも上がる気がします。 •飲み会はコミュニケーションを深め人間関係を強化するチャンスだからです。普段だったら聞けない先輩に仕事のアドバイスをもらったり、思い切って意見をしてみた り、良いコミュニケーションをとる事ができると思います。 •なぜなら従業員の容姿は会社の顔になるからです。なので職業によっては従業員のヘアスタイルやアクセサリーに関して厳しいところがあります。 •仕事ばかりだと病気になります。たまには息抜きも必要です。 •言われなくてもテキパキと仕事をこなすことができる力を持っていればそれは不可能ではないです。 •最近ブラック企業が話題になっていますが労働組合がなければ会社の一方的な労働条件になってしまい従業員が会社に話あいの申し入れをして会社が拒否しても法的におとがめはありません。そうなるとサービス残業や過労死や有給休暇なしの労働基準法違反のブラック企業になってしまいます。 •誰かがやらなければならないが、失敗のリスクが高いため敬遠されている事を進んで行う。それで結果を出せば昇格できると思う。 •仕事へのストレスが主な原因。人間関係をうまく築き、ストレス発散を心がける。休むときはちゃんと休むことが大事。 以上です。よろしくお願い致します。

• n0u0n
  • お礼率8% (2/24)
  • 英語

みんなの回答

• yama1998
回答No.1

・ First maybe the day when I work overtime only to the work which isn't accustomed becomes a lot. I think when you can make up with work efficiently. ・I think Yokohama is also good. If it's a fashionable place, I think the work is also finished a motivation. ・An alcoholic party is because it deepens communication and is the chance to strengthen the human relations. If it was usual, I got advice of work from the superior who can't hear and opposed resolutely. I think RI can get good communication. ・ It's because the appearance of the employee represents a company. So there is a severe place about the hairstyle of the employee and an accessary by occupation. ・If it's only work, I get ill. A breather is also sometimes necessary. ・ When having Tsutomu who can make up with work promptly even if it isn't called, that isn't impossible. ・A black enterprise becomes the topic of conversation recently, but when there are no labor unions, it's one-sided working condition of a company, and even if an employee asks a discussion from a company, and a company refuses, there is no blame legally. Then it's a black enterprise of Labor Standards Law violations without overtime work without pay, a death from overwork and a paid holiday. ・Someone has to do, but I advance to be kept away and do because failed risk is high. I think it can be promoted when bringing about results with that. ・A stress to work is the main cause. I build the human relations well and provide for a stress emission. When resting, it's important to rest neatly.