• ベストアンサー

この文章を英語にしてください。

ddeanaの回答

• ddeana
回答No.2

実際にホテルなどでキャンセルを申し出る書式にしてみました。 Dear Sir or Madam, I made a reservation at your hotel for ○月○日ー○日(例えば、2月10日から15日であれば、Febrary10-15といった書き方でOKです). My reservation number is xxxyyzz (もし予約番号をもらっているならば). Regrettably I must cancel my reservation due to unforeseen circumstances. I am requesting a cancellation in advance so there should be no problems getting this reservation cancelled and a refund of my initial deposit. Sincerely, あなたの名前