• ベストアンサー

英語にしてください!

教えてください。 あなたとのLINEのやりとりは、辞書やケータイで 調べて送ってます。 言われてる事を、少しなら理解できるが、英語を喋る事は 出来ません。 コミュニケーションをとるのは難しいと思うので やはり、別の女性を探してください!あなたならイイ人がみつかるよ! 英語にしてください。 長い文章ですが、宜しくお願いします。

• rlyt
  • お礼率66% (2/3)

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

I'm sending my LINE chat with looking up the dictionary or the cell-phone application. I can understand what you are saying a little, but I can't speak English at all. Then it's hard for me to communicate with you, you should find another female to have a chat. I'm really sure you'll find the better one.

rlyt
質問者

お礼

ありがとうございます!! 助かりました!(^^)