• ベストアンサー

海外の方と連絡を取りたいので、英訳をお願いします。

下記、文を英訳お願いできますでしょうか。 9月の12日から14日まで友達と韓国に行きます。 1日目は韓国の友人と約束がありますので、 2日目の夜に晩御飯を一緒にどうですか? あまり時間が取れなくて申し訳ないですが、 ぜひお願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

こんにちは。 I'll be in Korea with a friend from September 12 to 14. On the first day I'll (あるいは we'll) be meeting a Korean friend. Are you free for dinner on the second night? Sorry I have so little time, but I definitely want to get together. ご参考までに。

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.2

I plan to be in South Korea from the twelfth to the fourteenth of September. I have to meet with Korean friends on the first day, but could we have dinner together on the second evening (on September 13)? If it is possible I will be delighted.   2日目が何日かはっきりしない(12日は旅行中で、どれが1日目か分からない場合もあると思いますので)括弧内に(これも14日なら変えてください)入れました。

tahara12100114
質問者

お礼

ご回答有難うございます。 お気づかいただいた回答にも感謝です。