• ベストアンサー
  • 困ってます

翻訳お願いします

OK Well you should have told me you bought that driver because I have already mailed as I didn't know that was you, and by the way would you mind please giving me your shipping address as it should look on the front of the package, I could not figure it out by the way it is on paypal it just looks funny there to me but then I don't live in Japan so I don't know how you guys do it so please show me exactly how it should look on the front of the package, Thanks.

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1
  • ddeana

わかりました。そうですね~あなたがそのドライバーを買ったことを前もって話してくれていたらよかったのにと思います。だって私はそれがあなたのものだと知らなかったとメールしていましたから。 ところで、荷物の前面に表示する送付先住所を教えてもらえますか。(どうやって表記するのか)うまく見当がつきません。ペイパル上ではどうもおかしく見えますが、日本に住んだことがないので、日本人がどのようにやっているのかわかりません。ですから具体的に、荷物上でどのように表記するのか教えてください。宜しく。

質問者からのお礼

回答ありがとうございます。