• ベストアンサー

英訳をお願いします。

dorian337の回答

• dorian337
回答No.2

I was a little surprised to see that no shelves are chained to the walls to keep them from falling. Earthquakes are scarce here unlike in Japan, but I think chains would keep us safer.

eeyore5
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます!!大変参考になりました!!