• 締切済み

英訳(英会話)をお願いします。

miknnikの回答

• miknnik
回答No.1

That's a very interesting and pertinent question. Unfortunately, I don't have enough information to give you an adequate reply that it deserves. However, I would like to get back to you on that as soon as I gather the data. Please come see me after the presentation and be sure to leave your contact information. I really appreciate your asking this question--I always try to scrutinize each subject matter from every possible angle. Any more questions?