• 締切済み

英語

もし友達を誘いたかったら誘ってもいいよ あるいは、一緒に来たい友達いれば誘ってもいいよ って英語でなんていいますか???? 似たような英語の言い回しでもいいのであれば教えてください!

みんなの回答

• Him-hymn
回答No.3

You can bring your friends here if you want to. You can come with your friends who are interested. They can join us. Your friends are welcome. Feel free to ask them to come with you. You wanna bring in your friends? Go ahead, ask them to come with you. You'd like to invite your friends? It's perfectly all right to ask them come here. などなど、いかがでしょうか?

noname#192128
質問者

お礼

こんなにたくさんの言い回しありがとうございます!助かりました!参考にさせていただきます!

• love-in
回答No.2

You can ask somebody to come with us, if you want. いかがでしょうか。

質問者

お礼

ありがとうございますっ! 参考にさせていただきます!

• marbleshit
回答No.1

If you have friends you want to invite, just go on.

質問者

お礼

ありがとうございます!