• 締切済み

教えて下さい。

love-inの回答

• love-in
回答No.4

お前は俺のもの   I will protect you for life.   (⇒一生守るよ。) 一生離さない   I'll be with you forever.   (⇒ずっと一緒にいるよ。) 大好きだよ   You're my valentine.   You're my special.   (⇒あなたは僕の特別な人だよ。)   I can not think other than you.   (⇒あなた以外は考えられない。)