• ベストアンサー

Him-hymnの回答

• ベストアンサー
  • Him-hymn
回答No.3

To whom it may concern, I would like to privately import ☆☆☆ and ★★★ into Japan. I am just wondering so please tell me if they contain any ingredients that are illegal in Japan. I am asking this because in the past, another item I imported did not pass Japanese customs. I have another question. Could you tell me how long it will take for the items I ordered to get to Japan? Thank you.

noname#191750
質問者

お礼

ありがとうございました! 英文できず、海外注文、四苦八苦してました。本当にたすかりました!皆様も、感謝しています!