• ベストアンサー

[プッシュ用]英訳をお願いいたします。

MilanoSandAの回答

• ベストアンサー
回答No.1

I've been having higher motivation to studying at your college, after discussing with graduates and students of your college. After the interview, I've had strong commitment that I will be a person to actively contribute in peace keeping activity in my future career, by studying at your college and visit places in Japan where warfares took place and discussing with people who knows the history of those time.

gooddayasia
質問者

お礼

こんにちは。 英訳していただき、どうもありがとうございます。 一点だけ確認させてください。 by studying at your college and visit places in Japan where warfares took place and discussing with people who knows the history of those time のところですが、「studying at your college」は必要でしょうか?? 「日本における戦争の跡地を訪ね、その時のことを知る人と話した」とのニュアンスだけにしたいのですが、「by studying at you college and visit~~~」にすると、既に希望の大学院に入学しており、そこで勉強し、更にその上で日本の戦争の跡地を訪ねてることにはならないのでしょうか??