• 締切済み

英語が堪能な方、英訳お願いします

hirotan1879の回答

回答No.1

Merry Christmas, Alex! Year 2013 was a great year with traveling around the word with TESTAMENT and Alex Skolnick Trio, Lives Especially I could enjoy the Japan Live event with TESTAMENT on March. Hope so many happy events for Alex on Year 2014 also. Faithfully Yours xxxxx

piyomaru-pi
質問者

お礼

早々に英訳していただき、ありがとうございます。