• 締切済み

英語が堪能な方、英訳をお願いいたします。

英文レターを書きたいのですが、翻訳が上手く出来ないのでお手伝い願います。 以下の文です↓ Happy Birthdey Alex! 今年は3月にTESTAMENTのJAPAN TOURを観る事が出来て、とても嬉しかったです。 AlexはTESTAMENT以外にも、いろいろなプロジェクトを行っていて凄いなと思っています。 New アルバムが出るのを楽しみにしています。 何時か、ニューヨークに行ってASTのLiveが観れるのを夢見て働いています。 私が作ったnanoblockのGuitarです。 Guitarが大好きなAlexにプレゼントします。 お部屋に飾ってください。 あなたのGuitar playが大好きなFanより。

みんなの回答

• Him-hymn
回答No.1

Happy Birthdey Alex! I was really happy because I could watch a stage during the JAPAN TOUR of TESTAMENT. I thought Alex was great because he is doing a variety of projects besides TESTAMENT. I'm looking forward to buying a new album of TESTAMENT. I'm working in hope that someday I will go to New York and watch the live show of AST. This is a nanoblock guitar that I made. It's a present for Alex. If you put it this in your room to make it beautiful, I'd be more than happy. From one of your fans who loves your guitar play. 以上でいかがでしょうか?