• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

英語のできる方、英訳してください。お願いします。

セレーナゴメスさんにファンレターを送りたいのですが、英語が苦手で、分かりません。なので、英語の出来る方、お手数ですが訳してください。英訳サイトの英訳ではなく、本当のを教えてください。 はじめまして。私はguymatsuです。私は日本であなたのことを応援しています。この前、日本に来てくださって本当に有難うございました。私は残念ながらあなたのライブに行けなかったのですが、日本はどうでしたか?快適に過ごしていただけましたでしょうか?あなたが日本を後にした直後、日本では大きな地震がありました。この地震について、あなたはとても日本のことを心配してくれましたね。本当にありがとうございます。私は被災者ではないのですが、被災地にいるあなたのファンはどんなに喜ぶことでしょう。私は被災地の人達のために行動を起こしたいです。また、私の学校では毎月学校でChild Found Japanを通して支援しているフィリピンの里子達に献金をしています。私は献金をする時、なぜあなたはユニセフの親善大使になったのだろうと思ったことがあるのですが、それはなぜですか?私も将来、発展途上国にいる私たちのような恵まれた生活ができない人達を支援する仕事に就きたいなと思っています。 さて、私は毎日欠かさず「ウェイバリー通りのウィザードたち」を見ています。本当に面白くて家族皆で笑ってい見ています。また、5月からは新シリーズが始まるということで私はとても楽しみです。あなたはドラマで魔法を使っていますが、実際に魔法を使いたいと思ったことはありますか?私はもしできるのであれば使いたいと思います。また、ドラマや映画で演技をするにあたって苦労することとかありますか?私は演技の世界に興味があるので是非教えていただきたいです。 あなたの歌を私は毎日聞いています。特に「Round and Round」・「A Year Without Rain」がお気に入りです。「A Year WithoutRain」は歌詞がとても綺麗だと思います。この間、「Who Says」のミュージックビデオを見ました。歌詞とリズムがよく合っていてとても良い曲だと思います。後、ディズニーチャンネルドラマ「Shake It Up」の主題歌ってあなたが歌っているんですか?もしそうであれば、私はミュージックビデオを見てみたいなと思います。これからも素敵な歌を歌ってください。次の新しいアルバムが楽しみです。 あなたはお仕事等で忙しいとは思いますが、お返事をいただければ今の私にとってそれ以上の幸せはありません。今後のご活躍を心からお祈りまた、応援しています。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1

Dear Selena, Hello, my name is GUYMATSU. I'm one of your biggest fans in Japan and I really appreciate your visit in February. unfortunately I couldn't go to your live, but I'd really like to know how you felt being in Japan. I hope it had been comfortable enough for you. as you may know, there was an enormous earthquake in Japan right after you left. I was touched when I knew that you were worrying so much about the situation in Japan, because I could imagine how much your kindness might cheer up the fans of you in the most damaged areas, although I'm not from those areas. I'm also thinking about doing something good for the victims. also, my school keeps making donations for the kids in the Philippines via an organization called "Child Fund Japan". It always makes me wonder why you became the UNICEF goodwill ambassador. I'll be happy if you tell us why. I also want to work for people in poverty in the future. By the way, I watch Wizards of Wavery Place everyday. it's so fun and every member of my family watches it laughing. I'm so excited at that the new series will be released in May. you use magic in the drama, and do you think you actually want to use magic in the real life? because I do. What kind of thing do you feel difficult when you act? I'd like to know because I'm interested in acting. I listen to your music everyday. especially "Round and round" and "A year without rain" are my favorites. I think the lyrics of "A year without rain" is so beautiful. I saw the music video of "Who says" the other day and I really liked how the lyrics and the rhythm combined together. Is that you who's singing the theme song of "Shake it up", the Disney channel drama? if so, I want to see the music video! I hope you'll keep singins such wonderful songs. I'm so excited to listen to your next album. I know you are so busy, but I couldn't be happier if you wrote back to me. wishing you continued success and good fortune! best regards こんなところでしょうか。英語板のほうが適切な回答が来るかもですが。