• 締切済み

英語文章への翻訳お願いします。

バイタリティやポジティブな発想を生かした企画などを提案し売り上げを伸ばす事ができた経験は他業種に対しても生かせる長所だと思っています。

• 英語

みんなの回答

• Him-hymn
回答No.2

I have proposed plans to help boost sales, with my vigorous attitudes and creative thinking. This may be applied to different jobs, and is a good example to show you my strength. 少し、英語でアピールするように、日本語の意味を残しつつ日本語とは違う言い方にしてみました。 なおpositive thinkingでもいいのですが、creative thinkingでよければ、それを使うことをおすすめします。

• sayshe
回答No.1

I proposed several plans vigorously through positive thinking, and was able to increase sales. I believe such experiences are my strengths that can be applied to other fields of business.