• 締切済み

英語に訳してください(´;ω;`)

人は何故出来ない約束をするのだろう。 と英語で訳してくださいおねがします(´;ω;`)

みんなの回答

• sporespore
回答No.2

I wonder why people make a promise to break. A promise we don't make is a promise we won't break. Why do people make a promise (that) they can't keep?

• Him-hymn
回答No.1

Why do people make promises that they cannot fulfill? How come people make promises, knowing that they cannot keep them? 使う状況を考えて2通り考えてみました。 以上、ご参考になればと思います。