• ベストアンサー

英語の翻訳お願いします

mydoughboyの回答

回答No.2

I'm sorry for not having written to you for so long. Depression is really hard to deal with. Nowadays I have good days and bad days alternately. I have no steam and it's still hard for me to go outside.

jacksic
質問者

お礼

お礼が遅くなってごめんなさい。 大変役に立ちました。ありがとうございます。