• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

英語の添削お願いします。

1 this student are very ( 穴埋め ). 選択肢は interesting, interested, in interesting, with interestd 自分の解答はinterested 2 Why is the class so interesting? (並び替え ). Imagine you are an ER doctor. is/Professor Sandel's/one of/a question/here/lectures/from 自分の解答は Here is one of a question from Professor Sandel's lectures. 宜しくお願いします。

noname#192143
noname#192143

共感・応援の気持ちを伝えよう!

  • 英語
  • 回答数2
  • 閲覧数60
  • ありがとう数1

質問者が選んだベストアンサー

  • ベストアンサー
  • 回答No.1
  • SPS700
  • ベストアンサー率46% (15293/33006)

1。  いいと思います。 2。  × one of a question が少し無理ですね。 Here is a question from one of Professor Sandel's lectures とも。

共感・感謝の気持ちを伝えよう!

その他の回答 (1)

  • 回答No.2

1は回答不可能です。This student areの時点で、おかしいです。 2は、Here is a question from one of Professor Sandal's lectures.

共感・感謝の気持ちを伝えよう!

質問者からのお礼

ありがとうございました。

関連するQ&A

  • 英作の添削お願いします。

    受験に向けて英作の練習をしているのですが、とにかく英作は苦手で、 むちゃくちゃな英作だとは思いますが、宜しければ添削お願いします。 Why do you think many people are interested in collecting insect ? Write a passage of 5 sentences in English. ↑この問いに解する私なりの解答です↓ I think that many people are interested in collecting insect is well. It is not a sin to collect insect. Because they are beautiful and interesting and fascinating stories attached them. Collections sre very helpful in the study of insect. I want more kind of discovery that them by collecting.

  • 中学英語

    How many ~の例文を検索していたところ、 過去の質問で次の例文がありました。 ------------------------------------------------- 中3の課題があり、解答を求めた質問でした。 How (many,often) stops is Kitano from here? ベストアンサーで選ばれた解答は以下です。 How(many)stops is Kitano from here? こちらは、ここから北野までどのくらいのバス停がありますか? こちらは頻度を示すのではなく、数を示す副詞manyを 使います。 ・・・・・・ (4人の解答者がおられ、解答はほぼ同じです。) -------------------------------------------------- この場合、 Kitano(地名だよね)は主語 How many stops(『どれくらいの数のバス停』で名詞だと思い)補語で2文型になる? だとしたら、 応答文は Kitano is(are?) five stops.(S+V+C)で 北野は5バス停になりはしないのかな。 分からなくなり、学校で習う文法的な解説をお願いいたします。 以下のなら理解できますが。 How many stops are there from here to Kitano ? (S+V+仮主語+M ?) - There are five (stops).

  • 英語の添削について

    英語でワンピースについておおまかに書いてみました。 自分の周りに添削してくれる人がいないので、教えていただける方に、添削お願いします^^      I know a lot comics written by Japanese. My favorite Japanese comic is ONE PIECE. There are some reasons for that. The first reason is that the picture is very fine. It is elaborately drawn by professionals. I can't turn my eyes away from the dynamic picture. Another reason is that the story is interesting. There are many battles between justice and evil so I am excited very much. The hero encounters some new comrades and travels around the world with them. But the hero sometimes experiences the sorrow of parting so I am moved so deeply. It is also reason that I can love the characters in ONE PIECE. Each the personality of the hero and the comrades are very strong but all of them have the spirit "one for all, all for one." They have strong bonds of friendship. I am sometimes envious. ONE PIECE is one of the best comics for me and I can enjoy whenever I read it. I can't love ONE PIECE more. 最後にカッコイイ言葉でしめくくりたいのですが、これで大丈夫でしょうか? また、内容全般で、文を直したほうが良い個所を中心に、あればおしえていただけると嬉しいです。よろしくお願いします!!

  • 添削お願いします

    ALT の先生とやるクイズのやり方を英語にしたいのですが… Students make groups of five or six. One member in each group must stand up. ALT chooses the first question and asks students. Students must raise their hands to answer the question. The first student to raise his hand may answer the question. If a student answers incorrectly, the other students who are standing may raise their hands and try to answer the question. For the student who answers correctly, his group gets points and may choose the next topic and point value. For each question, a different group member should stand up. Continue until either all of the question have been answered.

  • 英語文(長文)の添削お願いします。

    課題で提出するものです。間違っているところや訂正した方がいいところがありましたら、できれば説明つきでお願いします。とくに最後の段落は間違えている箇所があると思うのでアドバイスお願いします。 Comics and Animations Comics are very popular in Japan.Itbecomes popular not only regardless of age.Comics and animations of Japan has been highly regarded internationally since the latter half of 1980s.Well,why are many people interested in them? The first reason,I think that people feel interested in comics.The Japanese comics have various topics like love,gag,animals,job and others.Thereby,many people find them attractive, the interesting and sympathetic.Other reason is that it is easy for us to understand the contents by pictures.Because people get much information from sight.Comics can be understood easier than the novels with only letters.Some people like the picture or the character of the comic's story. Furthermore,the comics and the animations cause a large amount of economic effects.The movies of Studio Giburi,for example get high income in Japan.There are goods and the events development too.The goverment is trying hard to spread it abroad.Pokemon,Dragon Ball and others are popular abroad.People who have interest in Japanese comics and animations are also interested in Japan and visit there. In Japan, the sales of comics fall under the influence of declining birthrate.Therefore foreign market is more and more important for Japanese economy.Even the Japanese goverment promotes it.Japanese comics are watched by all the world with interest.(It will be a pleasure in future how we spread it.) 最後のカッコのところは変えた方がいいと先生にいわれました。自分で思いつかなかったので何かありましたらお願いします。まったく別の文にしても大丈夫です。

  • 英語でのプレゼン

    英語でのプレゼンをするにあたって、次の英文が適切かどうかを見ていただきたいです。 トピックは、幼児期の習い事に関してで、見ていただきたい文は、下の2文(”then~in babyhood.”)になります。「幼児期に習い事をする子供の割合はいくつだと思いますか」という英文がいいたいです。 Ok, then let's get startd. First, I give you a handout. please take one of it and pass around. (after giving a handout) Today's discussion topic is about lessons, naraigoto in japanese. ”then, here is a question. Do you know what percentage of children to take lessons in babyhood?” 聴衆は学生が10人ほどなので、I'd like to start my presentation by one question. だと、やや堅苦しいかなと感じ here is a question. としました。また、習い事に対応する英語はlessonで良いでしょうか。 また上の質問とは別に、プレゼン流れに関しても悩んでいます。 この質問の後、グラフを用いての簡単な現状説明、ディスカッションを考えています。ディスカッションの題目として、一つは Do you think children should take lessons in babyhood?を考えているのですが、1時間という設定の中、もう一つほしいと思っています。 どちらかの解答だけでも大変助かります。よろしくお願いします。

  • 自由英作文の添削をお願いします。

    課題:中学生の学習意欲向上のためにあなたは、どのように取り組みますか。方策も含めて150字前後で述べよ。 Some students think why they have to study or studying is not interesting.It leads to student's low learning motivation.I would like to improve student's learning motivation by two methods as followed. The first method is linking learning contents with the things what they are interested in. I think almost all people can not like the things that they are not interested in.Therefore, in my lesson, I would like to teach English words linking with anime's character's name or song's lyrics which students like. The second one is praising the students.The students who is low learning motivation think that they are not good at studying.So I would like to cultivate their confidence to praise them emphatically when they could solve simple question that I gave. Students have each reasons why they are low learning motivation.Therefore I will make student's learning motivation improve under understanding their contexts. いくらかの生徒がなぜ勉強しなければいけないのか。や勉強はつまらないという理由から学習意欲の低下が起こっている。私は、以下の二つの方法によりこれを向上させたい。 一つめは、学習内容と生徒が興味のあるものを結びつけることである。ほとんどの人々が興味のない物は好きになれないと思うからである。それゆえ、私は英語の授業の中で英単語と生徒の興味のあるアニメのキャラクターや、歌詞を結びつけて教えたい。 二つめの方法は、褒めることである。学習意欲の低い生徒は、自分達は勉強が苦手だと思っているので、私が与えた簡単な問題に応えることができたときはしっかり褒めたい。 生徒の学習意欲の低下には各々の理由がある。ゆえに私は、その理由を理解した上で生徒の学習意欲をあげたい。

  • 英文添削おねがいします。

    Students practiced these conversations last week. 先週この会話を練習した。 So I want you to ask students some questions from these questions. だから生徒にこの質問からいくつか生徒に質問してほしい。 A class is 〇〇 min. 授業は〇〇分、 There are 〇〇 students in a class. 一つのクラスに〇〇人いる。 A student has about a minute. 一人約一分。 So I think you can ask him or her about 3 – 5 questions. だから3~5問くらい質問できると思う。 And If the student ask any questions, give him or her bonus point.(5 is maximum point.) もし生徒がなにか質問してきたら、ボーナスポイントをあげて。(最大5点) よろしくおねがいします。

  • 英語の添削をお願いします

    文法上のミスや点数なんか大体で教えて下さいm(._.)m 内容はある学校の規則にあなたは同意しますかしませんか、そしてそれは何故かという問題に対しての解答です ある学校の具体的な規則はスルーして下さい。 I think in protecting students privacy, japanese school shouldn't follow the example of it . in his 2010 article privasy at school "choices ahead'by sm Foane write," the rules do not openly state that the teachers have the right to search a cell phone. " This clealy violates student's privacy. Of course, it is right that the phones are only collected and kept by the teachers, when the students cause the problem. But to see the content of the phones is no good. Therefore, I can't agree with the examples.

  • 英語のエッセイを書いたのですが、添削をお願いします。

    タイトル「中学生が携帯電話を持つことのに対してあなたはどう思いますか?」に対し私は中学生が携帯電話を持つことに反対であるという意見で英文を書きました。しかし、英語そのものが苦手なため毎回ひどい(文法がメチャクチャ・・・)英文を書いてしまいます。そのため英文を見ていただき、直した方が良いところなどを教えてください。よろしくお願いします。 『本文↓』 私は中学生が携帯電話を持つことに反対です。まず初めに、携帯を持っている子供はたくさんのことを失います。たとえば、私はニュースなどで最近の子供はコミニュケーション能力が減ってきているということをたびたび耳にします。私はコミニュケーション能力が減少する原因は携帯電話にあると思います。 I am against for Junior high school student having mobile phone. First of all, a lot of lose thing that child having mobile phone. For example, I’ve often heard on the news that recent young people’s communication ability has been decreasing. I think that the cause of young people’s communication ability decline is mobile phone. その理由は携帯電話を使ったコミュニケーションは相手の表情が分からないからです。加えて携帯電話に依存することは学生の勉強時間減少にもつながってしまうからです。 The reason is that the communication by the mobile phone can’t understand other party’s expression. In addition, depending on the mobile phone leads to decrease in the study time of the student. 第二に携帯電話を持っていることによって起こる被害もあります。たとえば、ネットを使ったイジメです。ネット上では相手の顔が分からないため、書きたいことが書けるのです。加えて、悪徳サイトなどからの違法な金額請求などがあります。つまり、お金の管理能力がほとんどない中学生段階には、携帯を持たせるべきではありません。 Secondly there is damage to happen because it has the mobile phone. For example, it is bullying that uses the net. Since other party’s face is not understands on the net, it can be written to want to write. In addition, there is an illegal amount of money claim by the corruption site. Therefore, it should not have the mobile phone at the stage of the junior high school student who doesn’t have the ability to manage of money so much. しかしながら、携帯を持っている中学生が多いのも事実です。親の考えからすると、私は子供の身を心配して持たせているのではないかと思います。しかしながら、その親が与えた携帯電話によって犯罪に巻き込まれる可能性も大いにあるのです。 However, it is true that there are a lot of junior high school student who have mobile phone. Judging from parenthood, I think that parents worry about child’s body, and are giving the child mobile phone. However there is a highly possibility be caught up in a crime by the mobile phone which a parent gave. 次に、携帯電話を持っている子供は直接会って話すより、携帯を使って話す方が気軽に話すことができると言います。しかし、電話やメールを安易な気持ちで使っていると、時に相手を不快な気持ちにすることがあります。なぜなら、相手の表情が分からないからです。          Next, the junior high school student who has mobile phone says that it can speak more readily talking by using the mobile phone than meets directly talking. However, calling and e-mailing carelessly can sometimes make others uncomfortable. That is because can’t understand each other’s expression. そのうえ、ほとんどの中学生にとって携帯は連絡の手段というよりも、ゲーム機になっています。実際、授業を聞かないで携帯をいじっている生徒がたくさんいます。これまで述べてきたように、携帯には危険がたくさん潜んでいます。つまり、私は中学生が携帯を持つことに反対です。 Then, the mobile phone becomes are game machine rather than the contact method for most junior high school student. Therefore there are a lot of students who fiddle with the mobile phone without listening to class. It follows from what has been said thus far that a lot of danger lurking mobile phone. In conclusion, I am against for junior high school student having mobile phone.