• ベストアンサー

英訳お願いします;;

私は、仮眠のつもりで寝て、起きてみたら授業が 終わっている時間、ということが今までに多くありました。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

I have had many times before that I tried to sleep a little while but I overslept and I noticed it was the time the lesson was over.