• ベストアンサー

ビデオカメラの機能に関する英訳

mydoughboyの回答

回答No.1

「下記のようなパスワード…」の下にはパスワードの一例が挙げられるのでしょうか? Major taxi companies in Japan are very strict about handling video contents, which is why their video files need to be protected by such password as the following. This feature is specific to taxi companies and not required for freight companies. Please ship out the products with firmware for freight companies. We will replace the firmware with the one for taxi companies ourselves.

drum-line
質問者

お礼

早速回答をいただきありがとうございました。とても参考になりました。