• ベストアンサー

至急翻訳願います!

kotokazeの回答

• kotokaze
回答No.1

Quotation for the pen repair that I received the other day has been ready. As I told you before, quoted price is 5250JPY to replace the cap. I will start to repair it should you can accept this price. It will take around 2weeks for repair, but, once the item is back to me, I will let you know. Sincerely, でどうでしょうか?