• ベストアンサー

英語にお願いします‼

ヨーロッパ旅行に行きたい‼ を英語にお願いします!

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Akai_kage
回答No.1

I would like to visit Europe. I want to visit Europe. Travelling to to Europe is something I'd really love to do. Travelling to Europe is something I would like to do. I'd like to visit Europe. I would love to spend a vacation in Europe. などなど

91_E_
質問者

お礼

選択しのある回答ありがとうございました‼

その他の回答 (2)

回答No.3

wish や hope を使うこともできます。

91_E_
質問者

お礼

回答ありがとうございました‼

• marbleshit
回答No.2

Oh, how I love to go to Europe!

91_E_
質問者

お礼

回答ありがとうございました‼