• 締切済み

英語にしてくださいm(_ _)m

(1)すごくわくわくするわ (1)新しい本、いくつか読んでみたいかい? (3)電車の中で読む物を買いたいんだ。 (4)駅の近くの大きな本屋はどう? よろしくですm(_ _)m

• 英語

みんなの回答

• sayshe
回答No.1

(1) I'm excited. I'm thrilled. (2) Do you want to read some of the new books? (3) I want to buy something to read in the train. (4) How about the large bookstore near the station?

azu9292
質問者

お礼

ありがとうございます♪ 助かりましたm(_ _)m