• 締切済み

英語に直してほしいです

marbleshitの回答

• marbleshit
回答No.2

How do you do!ヽ(*‘ω‘*)ノ Sorry for sending mails frequently. I'm so glad for your answer everytime. Don't you remember me? This is OO that likes you so much. I hope you still remember me.

kyaram
質問者

お礼

丁寧にありがとうございますヽ(*´д`*)ノ 参考しにますっ! わざわざありがとうございました!