• ベストアンサー

英訳を教えてください

hidekonaの回答

• ベストアンサー
  • hidekona
回答No.1

あくまで一例です。参考までに 1 On receiving a telegram saying that the machine broke down, he went flying to the factory. 2 On waking up one morning, Jim felt some dizziness in his head.

kikietaa
質問者

お礼

ありがとうございました