• ベストアンサー

【切実】英訳教えて下さい。

RoseOKWaveの回答

• ベストアンサー
回答No.2

Yes, I remember it! I knew that your country was close to Holland having looked into a map on Wikipedia, but it’s much closer than I thought! Gee, it sounds like fun; I find it marvelous and enviable having another country right next to yours because we Japanese, living in a country surrounded by the sea, cannot go abroad without taking an airplane. I didn't know that German people are allowed to take liquor when they are 16! In Japan, we have to wait until we are twenty before we start drinking. 参考までにどうぞ (^^)

wendylover
質問者

お礼

お礼が遅くなり申し訳ございません。 はじめまして。 長文にも関わらず英訳して下さりありがとうございます。 本当に助かりました! また機会がありましたらよろしくお願いします^^