• 締切済み

英訳をお願いします

毎週コーヒーのお金を集めて管理しています。 ”お金がだいぶ貯まったので、一旦徴収を止めて、また必要になったらお知らせします” という内容をE-Mailで皆に送りたいのですが、米人もいる為、英語でなんと書いたら良いか教えてください。

みんなの回答

• cbm51901
回答No.1

In regard to the "coffee money" I have been collecting every week, I have now pooled enough money that I will suspend collection for the time being. I will let you know when the need for "coffee money" collection arises again.