• ベストアンサー

英訳をお願いします。

私は、新しい事業に参入して間もない企業が今までの常識を覆したことにとても驚きました。しかし、技術者達はそれを成し遂げたのです。プロジェクトに携わった技術者の1人が「今まで通りのことをやっていても、科学技術は進歩しない。」と言いました。私はこの発言に非常に感銘を受けました。私も科学技術の進歩に携えるような技術者になれるよう努力していきたいと思います。 上の英文です。よろしくお願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

I was surprised to know that a company which had newly taken on a new project had destroyed existing common knowledge. However, the engineers did achieve that. One of the engineers who got involved in the project said, "Science doesn't make any progress even if we keep doing what we have been doing." I was very impressed with his words. I will do my best to become one of those engineers who are able to contribute to the progress of technology.

partido_imp
質問者

お礼

ありがとうございました!