• ベストアンサー

英語初心者です。英文で翻訳お願い致します。

いよいよ来日!とっても楽しみにしています! もし、宜しければ、 ○○や○○などお伺いするのは難しいでしょうか 日本滞在のご様子、写真に撮って○○に見せたいです。 みなさんすごく喜ぶと思います! 日程は○○か○○でいかがでしょうか

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

Now you are coming to Japan at last! I am very looking forward to it! May I visit you on ○○ or ○○ if you do not mind? I would like to take photos of you and show my friends how you are enjoying your stay in Japan. I am sure that all of them will be glad to see those photos! Is ○○ or ○○ convenient for you?