• ベストアンサー

英訳 海外サプライヤーへの出荷確認

my3027の回答

• ベストアンサー
  • my3027
回答No.1

the payment was confirmed but i am sending this mail because the item hasn't delivered yet. --------------------- one of them in the two invoices below hasn't shipped yet. are you preparing to shipment now? 6/11 invoice #2222 5/11 invoice #1111 please let me know the status ASAP!

spring3333
質問者

お礼

早速のご回答ありがとうございます。 助かりました!