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海外で買い物をした際に下記が返信されました

こんにちは。海外で買い物をした際に下記が返信されました。なんとなくの意味はわかるのですが確証がもてないのでご質問させてください。お手数ですがなるべく詳細にご回答願います。よろしくお願いいたします。 Thank you for your recent order number *******. For your security, we ask that you confirm ownership of your credit card by obtaining the approval code received for this transaction. Please call the bank associated with the credit card used on this order for this information. Reply to this email with the approval code to verify ownership of the account. Upon verification, your order will be processed. If this information is not available, we can accept a copy of your credit card statement showing the cardholders name, billing address and account number. Also, we can accept a copy of the front and back of your signed credit card and a piece of photo ID such as a driver&#82**;s license or passport. You can send this either by fax or as a .jpg attachment in reply to this email. Our fax number is 001(253) 891-****. If you are unable to reach us via email, please contact us via telephone at 001 (253) 891-****.. To avoid delays in your order and possible cancellation, please reply by June 1, 2011. I apologize for any inconvenience and look forward to your response. Best regards,

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Thank you for your recent order number *******. オーダーありがとう。 For your security, we ask that you confirm ownership of your credit card by obtaining the approval code received for this transaction. セキュリティーのため、クレジットカードの名義確認をしたいので、認証コードをちょうだい。 Please call the bank associated with the credit card used on this order for this information. 認証コードについての情報は、利用したカードの銀行へ電話して聞いてね。 Reply to this email with the approval code to verify ownership of the account. 認証コードをEメールで返信してね。(口座の名義を確認するためですよ) Upon verification, your order will be processed. 確認できてから、オーダーの手続きを始めますよ。 If this information is not available, we can accept a copy of your credit card statement showing the cardholders name, billing address and account number. 認証コードがわからなければ、クレジットカードの明細(名義、登録住所、口座番号が載っているもの)のコピーを送ってくれてもいいですよ。 Also, we can accept a copy of the front and back of your signed credit card and a piece of photo ID such as a driver&#82**;s license or passport. それか、カードの裏表のコピー(裏にはサインしていあるやつね)と免許書とかパスポートの写真つきIDのコピーを送ってくれてもいいですよ。 You can send this either by fax or as a .jpg attachment in reply to this email. Our fax number is 001(253) 891-****. FAXかJPG添付ファイルでこのメールにつけてくれてもいいよ。FAX番号はこれね。 If you are unable to reach us via email, please contact us via telephone at 001 (253) 891-****.. Eメールで連絡できない場合は、電話してね。 To avoid delays in your order and possible cancellation, please reply by June 1, 2011. オーダーの遅れやキャンセルを避けるためにも6月1日までに返事ちょうだいね。 I apologize for any inconvenience and look forward to your response. Best regards ご面倒かけてごめんなさいね。返答おまちしておりますわ。 かしこ。 Authorizationが落ちなかったんでしょう。=Declineです。 海外発行のカードだと決算ができなくって請求ができなかったんだとおもいますよ。 カード会社へ電話して事情をはなすと、じゃあ~といってすぐに番号をくれるとおもいますよ。 怪しいメールじゃないので、大丈夫です。 私はアメリカ在ですが、日本発行のカードで決済しようとするとAuthorizationが落ちなくって、あら、Declineだわ。カード会社へ確認してね。とか、よくあります。逆にアメリカ発行のカードを日本で使おうとして、同じ目にあったり。(残高ばっちりありますが、セキュリティーでしょう。ID詐欺にあわないための) 私だったら、クレジットカードのコピーやIDは送りません。 面倒でもカード会社へ電話して海外で決済しようとしているんだけど…といって認証コードをもらいます。あげられないっていわれたら、他のカードを使います。

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  • 回答No.1
  • yasuto07
  • ベストアンサー率12% (1343/10621)

英語から日本語に翻訳 最近のご注文番号をありがとう*******. セキュリティ保護のため、私たちは、このトランザクションの受信承認コードを取得することによってあなたのクレジットカードの所有権を確認していただきますようお願いいたします。この情報については、この順序で使用されるクレジットカードに関連付けられている銀行に電話してください。返信の承認コードは、このメールへのアカウントの所有権を確認してください。検証時には、ご注文が処理されます。 この情報が利用されていない場合は、私たちは会員名、請求先住所、口座番号を示すクレジットカードの明細書のコピーを受け取ることができます。また、フロントのコピーを受け入れることができ、戻って署名されたクレジットカードのとdriverR**などの写真付き身分証明書の一部、免許証やパスポート。あなたは、ファックスのいずれか、または、これを送信することができます。このメールへの返信に添付ファイルのJPG。 当社のFAX番号は-****.001(253)891です あなたは、電子メールを介して私たちに到達して下さい001(253)891に電話でご連絡できない場合-****.. ご注文、できるだけキャンセルの遅れを回避するには、2011年6月1日でご返信ください。 私はご迷惑をおかけいたしますが、返信をお待ちしております。 だ、そうですよ。 敬具、

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    先日ネッタポルテという外国のサイトで通販を利用したところ、このようなメールが届きました。 私のクレジットカードにいくらか還付したのでGBP(?)を調べて教えて下さいということなのでしょうか・・・ 英語と海外通販に詳しい方、教えて下さい。 お願いします! Unfortunately, we are unable to verify the cardholder's billing address with the card issuer. For your security, we must now perform an additional verification procedure to confirm card ownership before we can dispatch your order. We have refunded a small amount in GBP to your VISA card xxxxxxxxxxxxxxxx. To verify card ownership and complete your order, please contact your card issuer and find out the EXACT amount in GBP refunded to your card. Once you have confirmed the amount, please reply to this email and provide us with this value so your order can be dispatched. Please note that it may take a few days for the amount to appear on your account. We apologise for any inconvenience caused and look forward to hearing from you.

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    Thanks again for placing your order. We want to get your order processed right away, but since you are a first time international customer, we need to get some information from you first. Please contact your bank or card issuer and get the 6 digit authorization code. The authorization code is a code specifically attached to this purchase. It's not the code that's actually on your card, but a number generated from your online purchase with us. Please email us with the 6 digit code and we'll be all set. Or, please email us to give us the okay to charge some dollar amount under $3 US. We'll email you back when we have charged your card. Then, contact your bank or card issuer to find out exactly how much we charged to your card and email us back with the amount. Once we get the info from you we'll get your order processed. Either one of these two options will confirm to us that the credit card is yours and is designed solely to protect you. We only ask that you go through this process once. Then, on every single future order, we'll have the information and you'll be all set! If we do not hear back from you within five business days your order will be canceled. One last thing. Please be aware that if your order contains oversized or heavy products (like backpacks, tents and sleeping bags) it may require additional shipping charges. If additional charges apply, we will email you prior to shipping so that you can give us the okay. 自分なりに翻訳してみたのですが、「カード発行会社に連絡して、6ケタ許可コードを得てください。 この売買に付けられたコードです。 それは実際にあなたのカードにあるコードではなく、私たちとあなたのオンライン売買から発生する数字です。 6コードをメールしてください。」であってますか? 本日カード会社に連絡してみたところまだデータにないとの回答でした。このコードは何日ぐらいで分かるものなのでしょうか。 500ドルほどの買い物なのですが、その金額がクレジットで請求されて それとは別で6ケタの数字が載っているのでしょうか? それとも6ケタの数字が載っているだけなのでしょうか? 「6営業日以内にメールないとキャンセル」とありますが、それまでに間に合うものですか? 他のところがいまいち分らないのですが…どなたか翻訳していただけないでしょうか。 あと、どうするのが一番いいのかご教授いただけないでしょうか。 長くなってしまい質問ばかりで申し訳ございませんがよろしくお願いいたします。

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  • 訳してください。

    Unfortunately, we are unable to verify the cardholder's billing address with the card issuer. For your security, we must now perform an additional verification procedure to confirm card ownership before we can dispatch your order. We have refunded a small amount in GBP to your VISA card 0xxxxxxxxxxx1234. To verify card ownership and complete your order, please contact your card issuer and find out the EXACT amount in GBP refunded to your card. Once you have confirmed the amount, please reply to this email and provide us with this value so your order can be dispatched. Please note that it may take a few days for the amount to appear on your account. We apologise for any inconvenience caused and look forward to hearing from you. Kind regards,

  • 海外通販からの返信メール

    先日、初めて海外通販を試みました。 ネット画面での作業は何事もなく済みましたが、 本日先方からメールが届きました。翻訳ツールを使って 何となくカードの承認ができなかったということは分かりますが、 その後の対応が翻訳ツールを使っても変な翻訳になっていまいちよく分かりません。 以下が送られてきたメール文章です。 Our credit card authorization system indicated that the address that you keyed for the "Bill to:" did not exactly match the address per your card issuing company. The way our system works is that when an order is placed we obtain a credit card / debit card authorization. As part of the authorization process our card authorizing system contacts the bank that issued the card to verify that there is sufficient credit on the account to cover the purchase and the address that the customer keyed into our system as the "Bill to" for the credit card matches the "Bill to" per the issuing bank's records. Unfortunately, the issuing bank for your card is telling us that the "Bill to" address doesn't exactly match the "Bill to" on the account. You may reply by return email to verify your current billing address, send us an email at AVS@b3custserv.com or contact us at 866.443.7442. Please contact us at your earliest convenience to resolve this issue. We apologize for the inconvenience. どうすればよいのでしょうか。 よろしくお願いします。

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    海外通販でクレジットカードを使用しました。 恐らく本人確認のためのメッセージを受け取りましたが、 具体的に何をすればよいのかがわからなかったので、和訳をしてもらえると助かります。 すいませんが、お願いします。 Payment Verification We request one additional security step completed so that you can process your order. This additional security measure is done to help protect your account from possible credit card fraud. You have been issued a small refund that will appear in your online reporting for your credit card issued from TCGplayer to help us verify that you are the account holder for your credit card. 1. This amount will appear on your credit card account within 1 - 5 days, depending on your credit card service. 2. It may be reflected as a purchase amount on your statement that is lower than the actual purchase amount of your total order. The difference between your total order amount and what we charged would then be the amount we refunded. 3. Please confirm this amount and reply back using the Message Center with the exact amount of the refund. 4. Once confirmed we will ship your order! Please note, If you are unable to respond back this order may be refunded in full. Thank You

  • 海外通販で困っております

    海外通販をしています。 この様なメールが来ましたがよく分かりません。 どなたか英語が得意な方ご教授ください。 私は相手側にどの様な対応をすれば良いのでしょうか? Thank you for taking the time to contact us. We apologize for the delayed response. In regards to your inquiry we do need you to contact us to verify this order. We will need you to provide the billing and shipping information pertaining to this order along with the last four digits of the credit card used and the cardholder name. Also for this order to be approved we will need you to send in a copy of the credit card used with the last four digits and cardholder name visible. This can be faxed or emailed to us. Please be sure to include your order number.