海外サイトからのメールの意味

このQ&Aのポイント
  • 海外サイトからのメールについての意味や内容を知りたいです。
  • 海外サイトからのメールを受け取ったが、翻訳が上手くできず返信の必要性がわからない。
  • 海外サイトからのメールについて不明な点があり、返信が必要かどうか確認したい。
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海外サイトからのメールの意味

先日Twitterでの拡散状況を知りたく海外のトレンド分析サイトを利用しました。 基本は有料で2週間は無料の試用が出来るとのことでフリーアドレスのみをユーザー登録時に登録しています。 そのサイトからメールが来たのですが翻訳サイトにかけてもいまいち上手く翻訳出来ず、こちらから返信しないと勝手に有料に移行してしまうのかどうかがわかりませんでした。 以下メールです。 We hope you enjoyed it! To keep full access to BuzzSumo, you now need to enter your billing details. Click here to add a card now. Your Alerts have been temporarily deactivated. Should you decide not to add a credit card, any alerts will be removed. You'll also no longer be able to run reports, exports or view the full range of results. If you're part of an agency, or small/large company, please talk to your manager so they can allocate budget for BuzzSumo Pro. You can email them this link so they can see the benefits of using us. If you feel you're not ready to pay yet, just respond to this email telling us why, and we'll extend your trial for 3 more days. Please just reply to this email if you have any questions and we'll get straight back to you. 返信は必ずしないといけないものでしょうか?

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質問者が選んだベストアンサー

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  • Nobu-W
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回答No.3

私たちはあなたがそれを楽しんだことを願っています! BuzzSumoへのフルア セスを維持するには、支払いの詳細を入力する必要があります。 今すぐカー ドを追加するにはここをクリックしてください。 あなたのアラートは一時的に無効になっています。 クレジットカードを追加 しないことにした場合、アラートは削除されます。 また、レポートの実行、 エクスポート、または全範囲の結果の表示もできなくなります。 代理店、または小規模/大規模の会社の一部である場合は、上司に相談して BuzzSumo Proに予算を割り当ててもらいます。 このリンクを電子メールで送 信して、彼らが私たちを使うことの利点を理解できるようにします。 まだ支払いの準備が整っていないと思われる場合は、この電子メールに返信し て理由をお知らせください。さらに3日間お試しを延長します。 ご質問がありましたら、このEメールに返信してください。 なので・・・ それを使いたいなら、お金をカ~ドで払って下さい。  支払いの意志があればメ~ルで返信して下さい。 あと3日程で使えなくなります という事だと m(_ _)m

その他の回答 (1)

回答No.1

「ご質問がある場合は、このメールに返信してください。」 最後の行を翻訳してみた結果が上記ですが 日本語は分かりますか?

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    アメリカのネットショップで小物を購入予定です。そこはすぐに売り切れるので新商品の入荷情報はどうなっていますか?質問をしていました。返事がきたのですがすみませんが意味を教えてください。お願いします。 I do understand current difficulty we are facing with new lines of product. From now on I’m going to send you an image just like our newsletter thru this email. From there you can just tell me which item you would like to place an order and we will add to your invoice and ship it. Until we fine better solution this is going to be email order + 0000.com orders.

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    先日ネッタポルテという外国のサイトで通販を利用したところ、このようなメールが届きました。 私のクレジットカードにいくらか還付したのでGBP(?)を調べて教えて下さいということなのでしょうか・・・ 英語と海外通販に詳しい方、教えて下さい。 お願いします! Unfortunately, we are unable to verify the cardholder's billing address with the card issuer. For your security, we must now perform an additional verification procedure to confirm card ownership before we can dispatch your order. We have refunded a small amount in GBP to your VISA card xxxxxxxxxxxxxxxx. To verify card ownership and complete your order, please contact your card issuer and find out the EXACT amount in GBP refunded to your card. Once you have confirmed the amount, please reply to this email and provide us with this value so your order can be dispatched. Please note that it may take a few days for the amount to appear on your account. We apologise for any inconvenience caused and look forward to hearing from you.