• ベストアンサー

英訳してください。

~したいけど、それは可能か?という質問に対し 「それは不可能ではありません。しかし、お勧めはできません。なぜなら、それにはリスクを伴うからです」 「」内を英語にしてください。お願いします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.5

That is not impossible , but I do not recommend it. Because it will be risky. な気がします。

TRJ
質問者

お礼

ありがとうございます。

その他の回答 (4)

noname#183197
noname#183197
回答No.4
TRJ
質問者

お礼

ありがとうございます。

noname#133318
noname#133318
回答No.3

それは不可能ではありませんが、リスクを伴うのでお勧めはできません。 It isn't possible to do recommendation because it isn't impossible but is accompanied by the risk.

TRJ
質問者

お礼

ありがとうございます。

• gogozenko
回答No.2

It's not impossible, however, we (I) would not recommend. That's because it is fraught with the risk.

TRJ
質問者

お礼

ありがとうございます。

• sayshe
回答No.1

1. It is not impossible but I cannot recommend it because it involves some risks. 2. It is possible but I cannot recommend it because it has some risks attached.

TRJ
質問者

お礼

ありがとうございます。