• ベストアンサー

英語に直してほしいです

英語に直してほしいです あなたにもし選択肢があるなら 何を選びますか? いくつもの道が前に広がり それぞれに希望がある 以上です! できれば英語に強い方お願いします

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • jayjay85
回答No.4

If you had a choice to make, which would you choose? A number of paths spread out before you, and in each of them lies hope. (僕はカナダ人で英語がペラペラですけど)

rhegxdih
質問者

お礼

ありがとうございます! できたら次もお願いしたいです!

その他の回答 (3)

回答No.3

What would you pick if you have several choices in your life? You can see many ways right spreading out to the horizon, and every one of them has a hope for your life.

• marbleshit
回答No.2

What would you take if you had a chance to choose? There are so many paths in front of you, every one of them has its own destiny.

• sayshe
回答No.1

<訳例> If you have many choices, what do you choose? Many ways spread out ahead of you, and there is hope in each.

rhegxdih
質問者

お礼

ありがとうございます