• ベストアンサー

英訳してください

今日もスゴく寒い…ベッドから出たくない。君の所は寒くないの?君は兄弟いる?今日の予定は?(Brazilの相手にメッセージです)

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

<訳例> 1. It's terribly cold today, too.... I don't want to get out of bed. Isn't it cold where you live? Do you have any brothers or sisters? What's your schedule for today? 2. It's awfully cold today, too. I want to stay in bed. Isn't it cold at your place? Do you have any brothers or sisters? What are you planning to do today?

rafhaf
質問者

お礼

おはようございます!ありがとうございます! very coldでも使えますか?

その他の回答 (2)

noname#175206
回答No.3

お礼、ありがとうございます。 >is is  わーい、また間違えたーい……いじいじ。ついでだ、the bedのtheは要らんかもですね。

rafhaf
質問者

お礼

了解

回答No.2

What a cold morning is is too! I can't get out of the bed! Isn't it that cold there in Brazil? By the way, do you have any siblings? What are you going to do today? とかでもいいかもです。

rafhaf
質問者

お礼

おはようございます!ありがとうございました! is is