英語が苦手なのでお願いしたいです!

このQ&Aのポイント
  • 質問文章を英語に訳してもらえませんか?
  • 英語が苦手なため、送り先が外国人のため英語のメールを送らなければなりません。
  • お力添えをお願いします!
回答を見る
  • ベストアンサー

この文章を英語に訳してくださいませんか?

英語が苦手なんですが、送り宛てが外国人のため英語のメールを送らなくてはいけません…。 どなたかお力添えをお願いします! ●●さんへ。 こんにんちは。マリナです、お久しぶりです。突然のメッセージですいません。 いつも姉のカリナがお世話になっております。 実は●●さんにご相談がありまして。 今度19日に姉の誕生日パーティをAバーで開いて下さると姉から聞きました。 私としても皆さんに姉の誕生日をお祝いして頂き、大変うれしく思っています。 私は当日足を運べませんが気持ちだけでも皆さんと一緒に姉の誕生日をお祝いさせてもらいたいな、と思っています。 そこでなんですが、当日Aバーに姉宛てで花束を送りたいなと思ってます。 ●●さんのお店ですし、●●さんに一言お伝えしておいた方がいいと思いましたのでメールをさせていただきましたが…よろしいでしょうか? お店の都合が悪くなったりご迷惑になるのなら止めておきますので遠慮なくおっしゃってください。 もし花束をお店に送るのがOKだったらの場合ですが、パーティは何時から予定されてるのでしょうか? それに合わせて配達してもらおうと思います。 あと、姉には内緒にしています! 長くなりましたが、お返事お待ちしております。 これからも姉をよろしくお願いします♪

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

Dear ●●, Hello. This is Marina. It has been a long time since I last contacted you. Please excuse me for my sudden message. I feel grateful for you because you are always kind to my old sister Karina. In fact, I have something to consult ●● about. I heard from my older sister that you are going to hold a birthday for her at Bar A on December 19th. I am also very glad to have all of you celebrate my sister's birthday. I cannot come to attend the party on that day, but I think I would like to celebrate her birthday with all of you at heart. Therefore I am planning to send a bouquet to Bar A for my sister on that day. ●● is the owner of the bar and I think I had better tell ●● about my plan in advance. That's why I e-mailed you.....Will it be OK with you? If sending a bouquet is inconvenient or a nuisance for the bar, please don't hesitate to tell me not to do so. If it is OK to send a bouquet to the bar, what time is the party going to start? I intend to have it delivered at that time. Oh, I keep it a secret from my sister! I am sorry this became a long message. I am looking forward to your reply. Please be nice and kind to my sister as always.

その他の回答 (1)

• sayshe
回答No.2

#1.です。訂正です。7行目 .....hold a birthday..... を .....hold a birthday party.....に変更してください。申し訳ありませんでした。