• 締切済み

英訳お願いします…(泣)

Pecopeco57の回答

回答No.2

I'm sorry for the late reply. I was shopping with my friend til now. I bought a lot of things and spent all my salary to clothes and jewelries. I need to be careful next time! What are you doing now? I'm going to hang out with my friend(s). Do you think I'm going out too much? "ついさっき家に帰ってきた" I've just come back to home. という感じでしょうか?