友達の結婚式のための詩の英語訳

このQ&Aのポイント
  • 友達の結婚式のために書いた詩を英語に訳してください。自分で訳すこともできますが、不安です。
  • 結婚式のお祝いの気持ちを込めた詩を英語に訳してください。本当に幸せな二人に送りたいです。
  • 友人の結婚式のために作られた詩を英語に翻訳してください。自分でやることもできますが、正確な文を心配しています。
回答を見る
  • ベストアンサー

英語に訳して頂けませんか?

英語に訳して頂けませんか? これは友達の結婚式の為に書いた詩です これを英語にどなたか訳してください。 自分でできない事もないのですが、 正しい文章かどうかどうも不安で・・・・ 英文に詳しいかた、本当にどうか宜しくお願い致します。 本当に、本当にどうかよろしくお願いします。 ------------------------------------------------------------------ 僕等は出会ったころ、まだまだ少年だったね それから月日が経ち、僕たちはそろそろ 新しい階段を上りはじめなきゃいけない時なんだ。 時間はとまってはくれない。そうさ!その時はやってくるものさ。 今までとは違う自分を作り出す瞬間がね。それは当然運命さ。 それはね君に託された、結婚という出来事だよ。 君は微笑んでいるね。そう、それは宿命ではないんだ。 誰にも邪魔はできない祝福だよ。 君に捧げたい、僕にできる限りの祝福をね。 心から君へ。おめでとう。 空には天使がを飛びまわり、二人の結婚を祝福する声さえも聴こえる。 笑いあった日々や喧嘩する度に流した涙は、大切な出来事だよね。 とてもそれは素晴らしい事。そうさ!二人が今日流した涙は、これからの 為にあるんだよ。 これから幸せになる為には必要な涙なんだよ。 みんなは君達の結婚を祝福しているんだ。 だから、何も不安はいらないんだ。 二人で新しい扉を開けば良いんだよ。 心から二人へ。おめでとう。 こんなに多くの人たちに二人は祝福されている。 本当に幸せな二人に送るよ。 心からのおめでとうを・・・・。 本当におめでとう。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

We were still young boys when we first met. Then time passed. It is about time for us to begin to go up the new stairs. Time does not stop. Right! The moment does come. The moment we produce ourselves different from what we have been. Naturally it is our destiny. That's your wedding or the event that is entrusted you with. You are smiling. No, it is not your destiny. It is the blessing that nobody can disturb. I want to give you as many blessings as I can. From the bottom of my heart. Congratulations! Angels are flying around in the sky. We can hear the voices to bless your marriage. The days when you two laughed. The tears you shed whenever you quarrelled. They are important things. They are very wonderful things. True! The tears you are shedding today is for your future. They are the tears necessary for your happy future. We are all celebrating your wedding. So don't be afraid. All you two have to do is open the new door. From the bottom of my heart. Congratulations! You are blessed by so many people. I really would like you to accept my heartiest congratulations..... My warmest congratulatoins!