• ベストアンサー

日本を紹介する文章です。英訳お願いします。

mabomkの回答

• ベストアンサー
  • mabomk
回答No.2

海外で出回る日本の刃物の中には、品質の悪い鋼を使っているものや、日本のプロの料理人や芸術家は絶対に使わない模様の入った刃物が見られます。また、刃物は木綿の布(さらし)に巻いて保管するものであり、刃のケース(さや)に入れて保管するとすぐにサビがつきます。 Among Japanese kitchen knifes sold overseas, we often find knifes of low-quality steel or knifes with patterned blade which are never used by professional cook or artist. Moreover, professionals store their kitchen knifes wrapped with bleached cotton cloth. When kept in a sheath, the knife becomes easily rusty.

arigatou_Japan
質問者

お礼

ご回答に心から御礼申し上げます。また機会がありましたら宜しくお願いします。 ありがとうございました。