• 締切済み

どなたか英訳していただけませんか、、、?泣

どなたか英訳していただけませんか、、、?泣 ( )のところは( )内の単語を使用しなさいとの指示でした。 自分でも考えてみたのですがさっぱりわからず、、、よろしくお願いいたします。 1.私の兄はいつも、寝る前にウィスキーを一杯飲みます。 2.浅井さんは農場で350頭のヒツジを飼っている(そうだ)。(They say(that)) 3.今朝早く、小笠原さんという人が私を(訪ねて)きました。彼は(でっぷりした)中年の紳士でした。(call on/stout) 4.連合王国の警官は武器を(持たない)のが(ふつう)だと聞いていますが、それはほんとうですか。(do not carry/usually) 5.僕のクラスには高橋君が二人いる。だから、ぼくはときどき(もう一人の)高橋君(と間違えられる)んだ。(the other/be mistaken for) 6.夕刊(によると)、けさ8時ごろ(ジャンボジェット機)が山に(墜落)し、100人以上の乗客が死亡したという。(according to/jumbo jet/crash into) 7.一日の最初の食事は朝食と呼ばれる。イギリスでは、たいていの人は午前8と9時の間に朝食を食べる。朝食は一般に紅茶かコーヒー(を添えて)、卵やベーコンやトーストや(バター付きのパン)から成り立っている。(with/bread and butter)

みんなの回答

• SPS700
回答No.1

1. My older brother drinks a glass of whiskey before he goes to bed. 2. They say that Mr. Asai has 350 sheep on his farm. 3. Early this morning a person named Ogasawara called on me, He was a stout middle aged man. 4. I heard that policemen in the UK do not usually carry weapons, is it true? 5. There are two Takahashi's in my class, so at times I am mistaken for the other. 6. According to the evening paper a jumbo jet crashed into a mountain around 8 am and more than 100 passengers died. 7. The first meal of the day is called breakfast. In England most people take it between 8 and 9. Generally it is made up of eggs, strips of bacon, bread and butter, with cups of tea or coffee. でしょうかね。