• 締切済み

英語で友達にメールを送りたいのですが自信がなくて…

英語で友達にメールを送りたいのですが自信がなくて… 英訳を手伝って頂きたいです。 突然だけど応援団って知ってる?私は大学の応援団に所属しています。今は野球の大きなシーズンで、私も応援しています。良ければ見に来ない? 絶対楽しいと思うからぜひ見に来てね。一緒に学校を応援しよう! すみませんがよろしくお願いします。

みんなの回答

• swisszh
回答No.1

A sudden question ! Do you happen to know the cheer-group of my university ? I am a member of this cheer group. My group cheers up our base-ball team now in the best season. Of course I cheer up our team. Would you come to see our base-ball game playing, when you are interested in ? I am quite sure that you will enjoy the play. Let us cheer up together for our base-ball team.