• 締切済み

訳してください

yuki4649の回答

• yuki4649
回答No.2

こんな感じでどうでしょうか? Hi I'm Aki. I'm Japanese. I'm studying English now, but I can't speak English at all. I think it's a good way to talk with Americans to improve my English. That's why I wanna talk with Americans by skype and I'm looking for my English conversation partner. If you are interested in this, let me know. Thanks. Aki 直訳ではないですが、こんな感じでどうでしょうか? 間違っていたら、すみません。