• 締切済み

分詞

(1)She was sitting on the sofa.(2)Her legs were crossed. の(1)と(2)を「with」を用いて1つの文にする時、 She was sitting on the sofa,with her legs were crossed. でいいですか?添削をお願いします。

• 英語

みんなの回答

• flouring
回答No.1

She was sitting on the sofa with her legs crossed. カンマ、wereは共に不用です。